lördag 27 februari 2010

Plötsligt snöfall!

Då var det dags för plusgrader, sol och vår. Fast tydligen falls det lite snö kvar som skulle falla ner.
Dock inte från himmelen utan från hustaken. Tre bilar på gatan utanför oss hade blivit lite översnöade under natten.


Kan inte vara kul att komma ut på morgonen, gärna lite sen och stressad, och se detta.

När jag senare på dagen var ute ett ärende höll jag på att bli överfallen av taklaviner vid två tillfällen.
Den närmaste föll en meter från mig och man rycker till!

Dagen har gått i ett lugnt tempo. Jag har städat och vilddjuren har dragit fram.
Dock tog jag en kort dator timeout och hittade en gammal bild och en ny som hade en kul likhet.
Ser ni den?

Det kanske skiljer ~35 år mellan bilderna!

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar